piątek, 11 grudnia 2009

miałobyć inaczej, lepiej.?

dupa. Zawody towarzyskie...-lipa.
Pani sobie wstawiła pierwsza kl. super.!
"dziewczynki, to tylko towarzyskie" ale pani chyba nie wie,
że dla Nas to się liczy i lepiej by było gdybyśmy wygrały...
Nie sądzi pani.? ale to nie ważne...
Mój były chłopak. Tak, widziałam go.
Źle, bardzo źle...
Ostatnio coś się ze mną dzieje. Nie poznaje sama siebie...
Dostałam to, po czym wydawało mi się, że będzie lepiej,
a okazało się, że jest tylko gorzej. Jak z tego wybrnąć.?
Jedynym ratunkiem jest śmierć. I tak moje życie jest krwawe.
Już nikomu się nie spowiadam z moich problemów..
Bo po co... każdy uważa, że sobie wyolbrzymiam, więc ok.
Odizoluję się na parę dni.
Myślę o tym co będzie, jak wybrnąć z tego wszystkiego, czy się da.
Wiem.. myślę o sobie teraz, tak.. Macie rację, ale nic na to nie poradzę.
Teraz olewam wszystkie inne ' niby problemy' a skupiam się nad "problemami"
Bo co to za problemy, że 'koleżanka się obraziła'?? żaden.!
Niech się obraża... powtórzę jej słowa. 'wali mi to(...)' gorzej z jej kłamstwami ;/
Ale jeszcze gorzej z czymś innym...
Co ja wgl. wyprawiam.! to jest nie do zniesienia. Jak długo wytrzymam.?
Zastanawiam się...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz